Saturday, June 19, 2010

Kedekut Yang Kelakar..

Tarikh : 19/06/2010
Hari : Sabtu
Masa : Tengahari
Lokasi : Rumah Aku


Dalam aku sebuk2 melayari internet, kedengaran suare yg mengerikan...KRUPPP KRAPPP KRUUPP KRAPP!!!, aku terkesima, aku cuak, kaki ku mengigil, jantungku berdegup kencang, ku pandang kiri, member aku nye mulut 2 tertutup rapat...5 saat selepas itew aku ketawe macam org gile...x henti henti,.,how???


ini adelah muruku


rupe-rupenyer, member aku, (si a'aa bukan name sebenar) makan muruku senyap2, die letak bawah meje then masuk mulut..,.padanlah mulut die tertutup rapat macam baboon..patut bunyi cam harem peliknyer...buat lawak jerk...kedekut punyer pasal last2 kantoi ngan aku, aku pelagi, gunekan kekerasan, aku rampas muruku tersebut, aku makan lah...jahat x...muahahah

p/s: sekarang beliau dah pun insaf dan rasa bersalah..

1 comment: