Friday, July 30, 2010

Sony TX5 vs Canon EOS 1000D

Salam semua...

Lama rasanya x update blog nie..sejak2 pindah keje baru nie..aku xde masa nak bukak semua. Tempat keje baru aku sekarang nie ok. Member baru pun ok. Cuma sekarang nie kene sesuai dirila di tempat baru. Biasala mana2 tempat pun mcm tu jugak. Yang penting duit MASYUKK!!! hehe..Sebenarnya bukan hal nie yang nak aku ceritakan, tapi..aku dapat gadget baru dari my laling...(terharula). Sebenarnya niat aku dah lama nak beli camera baru nie tp yg biasa2 je, target mmg nk beli camera Sony TX5

Say babai to Sony TX5...hahahahaha

tp so surprise for me that my hubby dah belikan camera yang x pernah terlintas pun kat fikiran aku. Terima kasih abang...so lepas nie bolehla tangkap gmbr sana tangkap gmbr sini..hehehe. BESTNYE....suka suka suka

cantik kan ?? tp belum belajar habis mcm mana nak guna.

Bestnye. Thank you abang...huhu

2 comments:

  1. ni yang aku jeles ni....aku kat cik suami dah lama..ko yang dapat ceh...


    hehehehe kalau dah ada camera nie jgn luper la selalu tembak & update blog yer cik sal...

    ReplyDelete