Friday, July 30, 2010

HOTFM Zoomer......

Actually benda berlaku dah lama dah sebelum aku berhenti keje kat tempat lama lagi. Alkisahnya, mmbr aku sorang nie Imah dia sambil2 tgh buat keje kat ofis sibuk dok dengar radio HOTFM. Then ntah macam mana dia dengar iklan ada HOTFM ZOOMER kat KFC Kota Damansara..so apalagila inform kat aku nak pegi ke x ? Aku apalagila dengan selamba kuar jap semata2 nak dapatkan hadiahla konon..hehehe
Sampai je kat sana mmg sahihla ada dorang kat sana..Aku ngn IMAH pun apalagila turut serta dalam permainan..Tak sia2 beb dapat gak hadiah...mari kita tengok apa hadiah yang kitorang dapat...

Hadiah yg kitorang dapat.
Berbaloi baloi la jugak sekurang2nye xdela balik ofis ngn tangan kosong kan Imah..wakakaka
Gaya seorang pemenang....hahaha
inila dia SI BUDAK OTAI..Imah

Tapi mmg kelakarla blh plak aku ngn IMAH kuar jap nak mengejar si HOTFM punya pasal. Nie semua IMAH punya pasal, klu x kerana dia aku x terjebak tau. wakaka. Apa2 pun mmg happeningla...

IMAH, lepas nih kita dah x kuar curi2 lagila lepas nie..huhuhu

2 comments: